We geven om onze producten en doen er alles aan om ze in topconditie bij je te bezorgen.
Toch kan het een keer gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er iets anders aan de hand is
waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Laat het ons in dat geval binnen redelijke tijd weten zodra je
een gebrek ontdekt. Valt het binnen de garantie? Dan zorgen wij kosteloos voor vervanging of reparatie.
Neem gerust contact op via: info@ledisons.nl
Wat valt onder de garantie?
Onze garantie dekt technische of verborgen gebreken aan het product. Blijkt dat het geleverde product niet aan de
verwachtingen voldoet? Dan vervangen of herstellen we het zonder extra kosten. Is er geen vervangend product beschikbaar?
Dan krijg je gewoon je geld terug. Gebruik het product wel zoals beschreven op onze website, in de verpakking of handleiding.
Pas je het product zelf aan? Dan vervalt helaas de garantie.
Wat valt niet onder de garantie?
Ledisons vergoedt geen kosten voor het vervangen van een lamp of armatuur, zoals werkuren of het huren van gereedschap
voor de installatie.
Hoe kan ik mijn garantie aangeven?
Is een product defect, fout geleverd of niet compleet? Dan heb je recht op vervanging, reparatie of eventueel je geld terug.
Stuur een mail naar info@ledisons.nl en vermeld daarin duidelijk om welke bestelling het gaat.
Voeg ook een duidelijke foto toe van het probleem. Is er geen vervangend product beschikbaar?
Dan storten we het bedrag binnen 14 dagen terug.
Defect product door transport?
We doen er alles aan om je bestelling netjes te bezorgen. Gaat er onderweg toch iets mis? Neem dan binnen 30 dagen
na ontvangst van je bestelling contact met ons op.
Garantieperiode van onze producten
De garantie verschilt per product. Je vindt deze bij elk product onder het tabblad ‘Specificaties’.
Succes
Succes
Succes
Hoe kunnen we je het beste helpen?
Laat weten hoe je wilt winkelen, dan tonen we direct het aanbod en de prijzen die passen bij jouw situatie – inclusief of exclusief btw.